ASSISTANT TO OPERATIONS DIRECTOR (Southern Branch)

Giaohangtietkiem JSC. (GHTK) is a professional delivery company specializing in E-Logistics, providing fast and high-quality delivery service. GHTK currently has over 550 branches in 63 provinces, more than 20.000 employees and will continue to grow in the future.

With the increasing scale of various projects, Southern Operation Department is looking for Assistant to Operations Director with the mission to support Operation Directors in managing the current operating system and execution of various projects.

This position is suitable for final-year students, fresh graduates or candidates with less than 03 years of experience, who have an orientation to develop in E-Logistics industry. At this position, you will have chance to work directly with the Operations Director as well as other departments: Product Development, Human Resource, Business Development, Customer Service… and learn from E-Logistics experts in GHTK.

1. WHAT YOU WILL DO
– You will collaborate with other stakeholders to ensure the progress and high efficiency of GHTK operating systems in Southern regions: control the quality of delivery service, the volume of parcel delivered…;
– You will directly execute and manage strategic plans, as well as implementing projects assigned by Board of Director;
– You will work with data: summarizing and analyzing data related to the operation and propose ideas to improve operation process, minimize cost and time;
– You will work closely with other departments: Human Resource, Administration… to solve problems arising flexibly and quickly;
– Other ad-hoc tasks assigned by the Operations Director.

2. WHAT YOU ARE REQUIRED
– Final-year students or fresh graduates in majors: Logistics, Supply chain, Economics, Management, Finance,… from universities in Ho Chi Minh City, such as FTU, UEH, UEL, HCMUT, UFM, IU, HUFLIT,…,… with less than 03 years of experience;
– Orientation to develop career in Logistics field; Having an interest in operational works and being well-organized, meticulous, detailed-oriented and careful;
– A logical, analytical mindset with flexible problem-solving skills;
– Ability to effectively communicate, negotiate and work with different key stakeholders;
– Willingness to take challenges and work with high responsibility, solving to the root cause of problems;
– Ability to multi-task and work independently under tight deadlines;
– Ability to work with data: collect, analyze data and extract insights.

3. WHY WORK AT GHTK?
– Starting salary: 450 – 700 USD/month, salary is reviewed on a periodical basis and inconsistent with capacity without limit;
– We have an amazing culture – A young and dynamic working environment with many promotion opportunities, creating a sustainable career path;
– You’ll work to the best of yourself – GHTK is a challenging environment in which you will go beyond your limits;
– And because we truly care about you and your experience at GHTK – Rewards and Promotions are available on special occasions;
– Special and worthy welfare regimes – 12 days off per year, yearly Kick-off & Team-building events, various bonding activities at workplace…;
– Welfare regimes in accordance with current Law and company’s policies: health insurance, social insurance packages…

4. HOW TO APPLY
To apply for Assistant to Operations Director position, please send your CV and Cover Letter (Vietnamese or English) to email: talent.acquisition@ghtk.vn / hoaipm@ghtk.vn with the subject: HCM_AOD_Your Name

Hotline: Ms. Hoai (0246 651 9243)

Address: 6th floor, Pico Plaza Building, 20 Cong Hoa street, Tan Binh District, HCM City.


 

TRỢ LÝ GIÁM ĐỐC VẬN HÀNH (Khối VH Miền Nam)

Công ty CP Giao Hàng Tiết Kiệm (GHTK) là đơn vị vận chuyển chuyên nghiệp trong Thương mại điện tử. Sở hữu hệ thống hơn 550 chi nhánh tại 63 tỉnh thành, GHTK đang nâng tầm phát triển với quy mô lên tới 20.000++ nhân sự trên cả nước.

Với quy mô ngày càng mở rộng của các dự án, Khối Vận hành Miền Nam đang tìm kiếm Trợ lý Giám đốc Vận hành với nhiệm vụ hỗ trợ Giám đốc Vận hành trong việc quản lý hệ thống vận hành hiện tại và tiến hành các dự án mới.

Vị trí này phù hợp với các bạn sinh viên năm cuối, mới tốt nghiệp hoặc có ít hơn 3 năm kinh nghiệm làm việc với định hướng phát triển trong lĩnh vực E-Logistics. Tại vị trí này, bạn sẽ có cơ hội làm việc trực tiếp với Giám đốc Vận hành cũng như các Phòng, Ban khác như: Phát triển sản phẩm, Nhân sự, Kinh doanh, Dịch vụ khách hàng, … và học hỏi từ những chuyên gia trong lĩnh vực E-logistics tại GHTK.

1. CÔNG VIỆC CỦA TRỢ LÝ GIÁM ĐỐC VẬN HÀNH LÀ GÌ?
– Bạn sẽ kết hợp với các bộ phận liên quan để đảm bảo quy trình và nâng cao chất lượng vận hành của GHTK tại khu vực miền Nam: kiểm soát chất lượng giao – nhận, sản lượng đơn hàng,…
Bạn sẽ trực tiếp triển khai và quản lý các dự án cũng như các kế hoạch chiến lược khác từ Ban Giám Đốc;
Bạn sẽ làm việc với dữ liệu: tổng hợp và phân tích dữ liệu liên quan tới hệ thống vận hành và đưa ra những ý tưởng cải tiến mới, cắt giảm chi phí và thời gian giao vận;
Bạn sẽ làm việc trực tiếp với các phòng ban khác: Nhân sự, Hành chính,… để giải quyết các vấn đề phát sinh một cách nhanh chóng và linh hoạt;
Các nhiệm vụ khác được giao bởi Giám đốc Vận hành.

2. YÊU CẦU:
Sinh viên năm cuối hoặc mới tốt nghiệp với không quá 3 năm kinh nghiệm làm việc từ các chuyên ngành: Logistics, Supply Chains, Kinh tế, Quản trị, Tài chính, … từ các trường Đại học tại Hồ Chí Minh như: FTU, UEH, UEL, HCMUT, UFM, IU, HUFLIT…;
Định hướng phát triển trong lĩnh vực Logistics; Yêu thích các công việc vận hành, có tư duy tổ chức sắp xếp tốt, thiên hướng tỉ mỉ, chi tiết, cẩn thận;
Dám nghĩ, dám làm, có trách nhiệm với công việc và kiên trì giải quyết vấn đề tới cùng;
khả năng chịu được áp lực cao trong môi trường làm việc linh hoạt của GHTK;
– kỹ năng làm việc độc lập, chủ động, linh hoạt, kỹ năng tư duy và giải quyết vấn đề, …  và khả năng tương tác tốt với các phòng ban liên quan;
khả năng làm việc với dữ liệu: tổng hợp, phân tích để đưa ra đánh giá.

3. QUYỀN LỢI KHI LÀM VIỆC TẠI GHTK:
– Mức lương khởi điểm từ 450$ – 700$/ tháng được xét định kỳ và có thể điều chỉnh không giới hạn phù hợp với năng lực;
– Văn hoá làm việc đáng mơ ước  – Môi trường làm việc trẻ trung, năng động với nhiều cơ hội thăng tiến, phát triển sự nghiệp;
– Nơi bạn trở thành phiên bản tốt nhất của chính mình – GHTK là một môi trường đầy thách thức, nơi bạn có thể vượt qua những giới hạn của bản thân;
– Và vì chúng tôi thực sự quan tâm đến bạn cũng như những trải nghiệm của bạn tại GHTK – Nhiều mức thưởng hấp dẫn và cơ hội thăng tiến theo năng lực;
– Chế độ phúc lợi đặc biệt – 12 ngày nghỉ phép mỗi năm, các sự kiện Team-building hàng năm, các hoạt động gắn kết nhân viên tại nơi làm việc …;
– Các chế độ phúc lợi theo luật lao động và theo chính sách của công ty: bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội,…

4. CÁCH THỨC ỨNG TUYỂN
Để ứng tuyển vị trí này, bạn cần gửi Cover Letter và CV cùng bảng điểm đại học qua email với tiêu đề sau: HCM_AOD_Tên.
Ứng viên có thể gửi email và CV bằng tiếng Việt hoặc tiếng Anh.
Email: talent.acquisition@ghtk.vn/ hoaipm@ghtk.vn
Hotline: 0246 651 9243 (Ms. Hoài)
Địa chỉ: Tòa nhà Pico Plaza, số 20 Cộng Hòa, Q. Tân Bình, TP. HCM.