[HN] PERSONAL ASSISTANT

Giaohangtietkiem JSC. (GHTK) is a professional delivery company specializing in E-Logistics. Managing a system of more than 1200 branches in 63 provinces, covering 99% of districts nationwide, GHTK is increasing its development with a scale of up to 30,000 ++ personnel across the country and continues to grow strongly.
Giaohangtietkiem is looking for a Personal Assistant – connecting between the CEO and the Divisions / Departments; building and developing diplomatic cooperation relationships with partners, also undertaking internal relations work, related to the schedule and administration of the CEO.

I/ RESPONSIBILITIES

Consult, advise, implement internal and external affairs tasks, cooperate with partners, customers, governmental agencies in the fields related to Giaohangtietkiem activities;
Participate in supporting the establishment, maintenance, and development of relationships, which ensures effective alignment and cooperation with important individuals and organizations, with customers or partners;
Make plans, prepare schedules like as a “stylist” for the Board of Directors in accordance with daily activities, events, internal or external affairs;
Arrange schedules of meetings, appointments, prepare related documents, translate when encountering foreign partners, … 
Perform other jobs as requested by the Board of Directors. 

II/ REQUIREMENTS

– Graduated from domestic and foreign universities, majoring in economics, strategy, diplomatic… Having at least 3 years of experience in the same or equivalent positions;
– Having wide knowledge, delicate, observant, thoughtful, and good diplomacy skills;
– Able to adapt quickly; fast in organizing, managing, and handling work;
– Good-looking appearance, good quality, high sense of responsibility and confidentiality.
– Good communication in English, proficient in 4 skills;
– Able to arrange business trips if necessary.

III/ PACKAGES AND BENEFITS

– Negotiable salary based on ability;
– A dynamic and diverse working environment, opportunities for personal development, and a long-term career;
– Meet and work directly with CEO, COO, CTO, CFO, CHRO,… at Giaohangtietkiem;
– Fully guaranteed benefits according to the current Law and company policy including Team Building, Bonus Ceremony, New Year, premium personal insurance;
– Flexibility in salary raising evaluation/bonuses from time to time according to individual ability, the scope of responsibility, work productivity;
– Working time: 09h00 – 18h30, from Monday – End of Saturday morning;
– Working address: GHTK Building, No. 8, Pham Hung Street, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Hanoi. 

IV/ HOW TO APPLY

To apply for the Personal Assistant to CEO position, please send us your CV and cover letter, to email: talent.acquisition@ghtk.vn/ thuyptt@ghtk.vn with the email subject: PA_Your Name.

 

[HN] TRỢ LÝ TỔNG GIÁM ĐỐC

Công ty CP Giao Hàng Tiết Kiệm (Giaohangtietkiem) là đơn vị vận chuyển chuyên nghiệp trong Thương mại điện tử E-Logistics. Sở hữu hệ thống hơn 1200 kho/bưu cục tại 63 tỉnh thành, GHTK đang nâng tầm phát triển với quy mô lên tới 30,000 ++ nhân sự trên cả nước và đang tiếp tục tăng trưởng mạnh mẽ.
Giaohangtietkiem đang tìm kiếm Trợ lý Tổng Giám Đốc (Personal Assistant) –  là cầu nối giữa CEO với các Khối/Phòng ban; xây dựng, phát triển các mối quan hệ hợp tác ngoại giao với các đối tác, đồng thời cùng đảm nhiệm các công việc đối nội, liên quan đến lịch trình, hành chính đời sống của Tổng Giám Đốc.

I/ Mô tả công việc:

– Tư vấn, tham mưu, triển khai các công việc đối nội, đối ngoại, hợp tác với các đối tác, khách hàng, các cơ quan hành chính nhà nước trong các lĩnh vực liên quan đến hoạt động của Giaohangtietkiem;
– Tham gia hỗ trợ việc tạo dựng, duy trì và phát triển các mối quan hệ đảm bảo sự liên kết và hợp tác hiệu quả với các cá nhân, tổ chức quan trọng, với khách hàng hoặc đối tác;
– Lên kế hoạch, chuẩn bị lịch trình, như một “Stylist” cho BGĐ phù hợp với mỗi hoàn cảnh trong các hoạt động, sự kiện đời thường hoặc đối nội, đối ngoại;
– Sắp xếp lịch họp, lịch hẹn, chuẩn bị các tài liệu liên quan, biên – phiên dịch với đối tác nước ngoài,….
– Thực hiện các công việc khác theo yêu cầu của BGĐ.

II/ Yêu cầu:

– Tốt nghiệp các trường đại học trong hoặc ngoài nước các chuyên ngành kinh tế, chiến lược, ngoại giao,…. Có ít nhất 2 năm kinh nghiệm ở vị trí tương đương;
– Có tầm hiểu biết sâu rộng, tinh tế, tinh ý, chu đáo, ngoại giao tốt;
– Khả năng thích ứng nhanh; tổ chức, quán xuyến và giải quyết công việc nhanh nhạy;
– Ngoại hình khá, phẩm chất tốt, tinh thần trách nhiệm cao, là người bảo mật;
– Tiếng Anh giao tiếp tốt, thành thạo 4 kỹ năng;
– Có khả năng đi công tác.

III/ Quyền lợi:

– Mức lương thỏa thuận theo năng lực;
– Môi trường làm việc năng động, đa bản sắc và tạo cơ hội phát triển cá nhân và sự nghiệp lâu dài;
– Được tiếp xúc và làm việc trực tiếp với CEO, COO, CTO, CFO, CHRO,… tại Giaohangtietkiem;
– Được đảm bảo đầy đủ các chế độ Phúc lợi theo Quy định của Pháp luật hiện hành và và chính sách công ty gồm: Team Building, thưởng Lễ, Tết, gói bảo hiểm cá nhân cao cấp;
– Đánh giá tăng lương/ thưởng linh hoạt từng thời điểm theo năng lực, phạm vi trách nhiệm, hiệu quả công việc;
– Thời gian làm việc 09h-18h30, Thứ 2 – sáng Thứ 7 hàng tuần;
– Địa điểm làm việc: Tòa nhà GHTK Building, số 8, Phạm Hùng, Mễ Trì, Nam Từ Liêm, Hà Nội.

IV/ Cách thức ứng tuyển:

Để ứng tuyển vị trí Trợ lý Tổng Giám Đốc (Personal Assistant to CEO), bạn vui lòng gửi CV và Thư dự tuyển về địa chỉ email: talent.acquisition@ghtk.vn/ thuyptt@ghtk.vn với tiêu đề: PA_Họ và tên.