[HN/HCM] Project Management Assistant

Overview

Giaohangtietkiem JSC. (GHTK) is a professional delivery company specializing in eLogistics, providing fast and high-quality delivery service. GHTK currently has over 550 branches in 63 provinces, more than 15.000 employees and will continue to grow in 2019.

We are looking for a Project Manager Assistant who is dynamic with ability to multitask to take charge of different operational projects. For the first 1-3 months, you will be provided with certain guidance along with practical application to current projects. Then you will be responsible for managing a part of GHTK operation system and also ensuring customer service quality. This position reports to the Chief Operation Officer.

1/What you will do

– Manage current projects by having branch-visits regularly in Hanoi/Ho Chi Minh city: track daily progress, detect critical problems and promptly take action to solve the root cause, report weekly to Chief Operation Officer;
• Evaluate current operation status: research and propose new strategies to enhance service quality, customer satisfaction and maintain life-long customer relations;
• Manage human resources system: training new staffs, supervising and reporting on their productivity;
• Working with data and extract insights by analyzing data in order to implement operational excellence;
– Directly execute new projects to ensure the 6-hour delivery service, collaborate and negotiate with different stakeholders to ensure implementation; support other projects when needed;
– Research to understand the current trends of E-Logistics industry in general, and customer insights in specific;
– Other ad-hoc tasks assigned by Chief Operation Officer.

2/ What you are required

– Final-year students or fresh graduates from TOP universities in
• HN: FTU, NEU, DAV, AOF, BA, RMIT, HUST…;
• HCM: FTU, UEH, UEL, HCMUT, UFM, IU, HUFLIT,…;

– A logical, analytical, and critical mindset with strong problem-solving skill and resilience;
– Good leadership and interpersonal skills: the ability to work flexibly with a wide range of staff throughout the company and communicate/interact effectively with different stakeholders
– Ability to multi-task and work independently under tight deadlines with high responsibility;
– Basic understanding about technology system is preferred;
– Customer centricity, influence and negotiation skills;
– Self-motivation, optimism and be open-minded.

3/ Benefits for you

– Starting Salary: 300$ – $600 (negotiable);
– Salary is periodically reviewed in consistent with capacity after 3 – 6 months;
– Work in a young and dynamic environment;
– Be empowered, self-determined and have enough space with various challenges for selfdevelopment;
– Receive practical training to understand thoroughly the operating process and customer service to support the works;
– Many promotion opportunities to develop career path;
– Welfare regimes in accordance with current Law and company’s policies: health insurance, social insurance packages… .

4/ How to apply

To apply for the Project Management Assistant, please send us your Cover letter and Resume, University Academic Transcript to email: talent.acquisition@ghtk.vn/ hoaipm@ghtk.vn

Email topic: HN/HCM_PMA_Your Name
Hotline: 0246 651 9243 (Ms. Hoai)

Head Office address: Hanoi: VTV – Giaohangtietkiem Building, No. 8 Pham Hung street, Me Tri ward, Nam Tu Liem district, Hanoi.

Ho Chi Minh: Pico Plaza, 20 Cong Hoa Street, 12 Ward, Tan Binh District, HCMC.


 

Công ty cổ phần Giao hàng tiết kiệm (GHTK) là đơn vị vận chuyển chuyên nghiệp dành cho thương mại điện tử (e-logistics), chuyên cung cấp các dịch vụ vận tải nhanh chóng, chất lượng cao. GHTK có hơn 550 chi nhánh tại 63 tỉnh thành với hơn 15.000 nhân viên và đang tiếp tục tăng trưởng mạnh mẽ trong năm 2019.

Khối Vận hành đang tìm kiếm ứng viên cho vị trí Chuyên viên Dự án – là những bạn trẻ năng động với khả năng đa nhiệm tốt để đảm nhận các dự án vận hành tại công ty. Trong vòng 1-3 tháng đầu, bạn sẽ được đào tạo thực tế ngay tại các dự án hiện có. Sau đó, bạn sẽ chịu trách nhiệm quản lý một phần của hệ thống vận hành GHTK và đảm bảo chất lượng dịch vụ khách hàng.

1/ Nhiệm vụ
– Quản lý các dự án hiện tại thông qua việc đi thực tế thường xuyên trên địa bàn Hà Nội/ TP Hồ Chí Minh: theo dõi tiến độ hàng ngày, phát hiện các vấn đề và hành động kịp thời để giải quyết sự vụ đến cùng, báo cáo hàng tuần đến Giám đốc Vận hành;
+ Đánh giá tình hình vận hành: nghiên cứu và đề xuất những chiến lược mới để cải thiện chất lượng dịch vụ, nâng cao sự hài lòng của khách hàng và duy trì mối quan hệ lâu dài với khách hàng;
+ Quản lý hệ thống nhân sự: tiếp nhận và đào tạo nhân viên mới, giám sát và báo cáo hiệu quả công việc của nhân sự;
+ Làm việc với dữ liệu, phân tích và đưa ra insight nhằm nâng cao hiệu quả vận hành;
– Trực tiếp triển khai các dự án mới nhằm đảm bảo dịch vụ giao hàng 6h, hợp tác và đàm phán với các bên liên quan để đảm bảo tiến độ; hỗ trợ các dự án khác nếu cần thiết;
– Nghiên cứu để nắm bắt xu hướng hiện tại của ngành E-Logistics và cộng đồng khách hàng GHTK;
– Các nhiệm vụ khác được giao bởi Giám đốc Vận hành.

2/ Yêu cầu

– Sinh viên năm cuối hoặc mới tốt nghiệp từ các trường đại học top đầu tại:
• HN: FTU, NEU, DAV, AOF, BA, RMIT, HUST…;
• HCM: FTU, UEH, UEL, HCMUT, UFM, IU, HUFLIT,…;
– Tư duy logic, phân tích và phản biện tốt, có kỹ năng giải quyết vấn đề, phẩm chất kiên cường và bền bỉ;
– Có kỹ năng lãnh đạo, kỹ năng giao tiếp tốt: có khả năng làm việc linh hoạt với nhiều tầng lớp nhân sự trong công ty và giao tiếp/tương tác một cách hiệu quả với các bên liên quan;
– Có khả năng đa nhiệm, làm việc độc lập dưới áp lực với tinh thần trách nhiệm cao;
– Có hiểu biết cơ bản về công nghệ là một lợi thế;
– Tư duy định hướng khách hàng, có tầm ảnh hưởng và kỹ năng đàm phán tốt;
– Năng nổ, lạc quan và cởi mở.

3/ Quyền lợi

– Mức lương khởi điểm: 300$ – 600$ (có thể thương lượng);
– Mức lương được xem xét định kỳ 3 – 6 tháng và có thể điều chỉnh phù hợp với năng lực;
– Môi trường làm việc trẻ trung, năng động;
– Được trao quyền, tự kỷ luật và nhiều không gian để phát triển bản thân với nhiều thách thức;
– Được đào tạo thực tế để hiểu rõ về quy trình vận hành và dịch vụ khách hàng nhằm phục vụ cho công việc;
– Nhiều cơ hội thăng tiến, phát triển sự nghiệp;
– Chế độ phúc lợi khác theo Luật lao động và chính sách của công ty: bảo hiểm y tế, bảo hiểm xã hội…

4/ Cách thức ứng tuyển
Để ứng tuyển vị trí Chuyên viên Dự án, vui lòng gửi CV, Cover LetterBảng điểm đại học tới email: talent.acquisition@ghtk.vn / hoaipm@ghtk.vn với tiêu đề: HN/HCM_PMA_Họ và tên
Hotline: 0246 651 9243 (Ms. Hoài)
Địa chỉ:
Hà Nội: Tòa nhà VTV – Giaohangtietkiem, số 8 Phạm Hùng, phường Mễ Trì, quận Nam Từ Liêm.
TP. HCM: Tòa nhà Pico Plaza, số 20 đường Cộng Hòa, phường 12, quận Tân Bình