[HN] CEO ASSISTANT (CEO OFFICE) (UP TO $2000/ MONTH)

GIAO HANG TIET KIEM is a professional delivery company specializing in e-Logistics, providing fast and high-quality last-mile delivery service. Being the owner of systems with more than 1200 warehouses in 63 provinces, GHTK is increasing its development with a scale of up to 30,000 ++ personnel across the country and continues to grow strongly.

Giaohangtietkiem is looking for CEO Assistant to become a member of the CEO Office Team (CEO Office Team will work under the guidance and consultation of the CEO with the aim of developing goals and strategies, directly participating in new project implementations to ensure the growth targets of the company).

I/ Responsibilities

– Continuous update and grasp information about the market situation (E-Commerce, Logistics, Finance, Human Resources,…) to make the assessment, reporting and analyzing.
– Research/ Analyze and report as directed by the CEO about the market and related business field.
– Advise and consult in CEO decisions.
 – Assemble reports & other documents from Heads of Department, brief and send to CEO; 
– Perform other duties as necessary or as assigned by the CEO.

II/ Requirements

– Graduate from domestic and foreign universities in majors: economics, finance,… with at least 2 years of relevant experience;
– Have a good researching skill, synthesis skills;
– Have a passionate and extensive knowledge of the market economy domestically and internationally;
– Fast adaptability, strong with organizational and problem-solving skills
– Self-motivated, result-oriented with high standards, proactive and reach the core of the problems to achieve the highest level of efficiency;
– Have a high sense of responsibility, who is confidential.
– Proficient English: Communication, reading, writing and researching.
– Willing to travel if necessary.

III/ Packages

– Salary: Up to 2000$/ month (negotiable)
– A young and dynamic working environment with many promotion opportunities, creating a sustainable career path;
– Have a chance to meet and work directly with the CEO, COO, CTO, CFO, CHRO, …. at Giaohangtietkiem.
– Welfare regimes in accordance with current law and company policy: teambuilding, personal insurance package,…
– Evaluate flexible salary/bonus increase from time to time according to capacity, the scope of responsibility, work efficiency;
– Working time 09h-18h30, Monday – Saturday morning every week;

IV/ HOW TO APPLY?

To apply for the CEO Assistant, please send us your CV to email: talent.acquisition@ghtk.vn / anhntt3@ghtk.vn
Email topic: CA_Your Name

[HÀ NỘI] TRỢ LÝ TỔNG GIÁM ĐỐC

Công ty CP Giao Hàng Tiết Kiệm (Giaohangtietkiem) là đơn vị vận chuyển chuyên nghiệp trong Thương mại điện tử E-Logistics. Sở hữu hệ thống hơn 1200 kho/bưu cục tại 63 tỉnh thành, GHTK đang nâng tầm phát triển với quy mô lên tới 30,000 ++ nhân sự trên cả nước và đang tiếp tục tăng trưởng mạnh mẽ.

Giaohangtietkiem đang tìm kiếm Trợ lý Tổng Giám Đốc (CEO Assistant) – thuộc Ban Trợ Lý  – với những thông tin cụ thể sau:

I/ Nhiệm vụ

– Cập nhật và nắm bắt kịp thời các thông tin cần thiết về tình hình thị trường (Thương mại điện tử, Kinh tế, tài chính, Logistics, Nhân sự,…) để đưa ra những đánh giá, phân tích, nhận định. 
– Nghiên cứu/phân tích và thực hiện báo cáo theo chỉ dẫn của Tổng Giám đốc về thị trường, các lĩnh vực kinh doanh liên quan.
– Tham mưu, tư vấn trong các quyết định của CEO.
– Tổng hợp báo cáo từ các trưởng bộ phận, tóm tắt và gửi cho CEO; đồng thời thực hiện các nhiệm vụ khác khi cần thiết hoặc theo sự chỉ đạo của CEO.

II/ Yêu cầu

– Tốt nghiệp các trường đại học trong và ngoài nước, ưu tiên các chuyên ngành kinh tế, tài chính,… với ít nhất 2 năm kinh nghiệm liên quan.
– Kỹ năng nghiên cứu, tổng hợp vấn đề tốt.
– Yêu thích và có kiến thức sâu rộng về tình hình kinh tế thị trường trong và ngoài nước.
– Khả năng thích ứng nhanh; tổ chức, quán xuyến và giải quyết công việc nhanh nhạy;
– Khả năng tự định hướng và tư duy chú trọng đến kết quả với tiêu chuẩn cao, luôn chủ động và đi đến tận cùng vấn đề để đạt được hiệu quả công việc tốt nhất;
– Tinh thần trách nhiệm cao, phẩm chất tốt, là người bảo mật;
– Tiếng Anh thành thạo: Giao tiếp, đọc hiểu, nghiên cứu tài liệu;
– Có khả năng đi công tác.

III/ Quyền lợi

– Mức lương: Lên đến 2000$/ tháng (thỏa thuận theo năng lực);
– Môi trường làm việc năng động, đa bản sắc và tạo cơ hội phát triển cá nhân và sự nghiệp lâu dài;
– Được tiếp xúc và làm việc trực tiếp với CEO, COO, CTO, CFO, CHRO,… tại Giaohangtietkiem;
– Được đảm bảo đầy đủ các chế độ Phúc lợi theo Quy định của Pháp luật hiện hành và và chính sách công ty gồm: Team Building, thưởng Lễ, Tết, gói bảo hiểm cá nhân cao cấp;
– Đánh giá tăng lương/ thưởng linh hoạt từng thời điểm theo năng lực, phạm vi trách nhiệm, hiệu quả công việc;
– Thời gian làm việc 09h-18h30, Thứ 2 – sáng Thứ 7 hàng tuần;
– Địa điểm làm việc: Tòa nhà GHTK Building, số 8, Phạm Hùng, Mễ Trì, Nam Từ Liêm, Hà Nội.

IV/ Cách thức ứng tuyển:

Để ứng tuyển vị trí Trợ lý Tổng Giám Đốc (Personal Assistant to CEO), bạn vui lòng gửi CV, Bảng điểm/ bằng đại học, Thư dự tuyển về địa chỉ email: talent.acquisition@ghtk.vn/ anhntt3@ghtk.vn với tiêu đề: CA_Họ và tên